Logo akce

Trénink

Trénink

pro.14
15:00

Trénink | Jóga

Martin Kočíř

Akce již skončila
FIT-KO ve Sportcentru BEST
Dolní hejčínská 1194/36, Nová Ulice, 779 00 Olomouc, Česko
Sportoviště:
FIT-KO ve Sportcentru BEST

Cena

120 Kč (Student 100 Kč) slevy na kredit nebo All in 1 permanentku
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

pátek 14. 12. 2018 v 15:00

Konec: pátek 14. 12. 2018 v 18:15

Cena

120 Kč (Student 100 Kč) slevy na kredit nebo All in 1 permanentku

Informace

Jóga prospěje asi každému, hezky se u ní protáhnete, posílíte hluboký stabilizační systém, zrelaxujete mysl od každodenního shonu. U toho by jste neměli chybět. 

75 minutové lekce v pátek v 16:00-17:15. 

Běžná cena 120 Kč, student 100 Kč, sleva na kredity nebo součást All in 1 permanentky.

Nutná rezervace na 

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.