vs.
SK Sigma Olomouc
vs.
FC Fastav Zlín

SK Sigma Olomoucvs.FC Fastav Zlín

kvě.12
13:00

Soutěžní utkání | Fotbal

SK Sigma Olomouc

Akce již skončila
Andrův stadion
Legionářská 1165/12, 779 00 Olomouc, Česko
SK Sigma Olomouc vs FC Fastav Zlín
FORTUNA:LIGA
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

neděle 12. 5. 2019 v 13:00

Konec: neděle 12. 5. 2019 v 14:00

Informace

SKUPINA O EVROPU | Poprvé v historii se v české nejvyšší soutěži bude hrát nadstavba neboli FINÁLE FORTUNA:LIGY. Osmým místem v základní části jsme se kvalifikovali do semifinále skupiny o Evropu, ve které nás čeká dvojzápas s rivalem ze Zlína?


Druhé střetnutí semifinálového souboje se odehraje v neděli 12. 5. od 15:00 na Andrově stadionu. Sigmáci, u toho přece nemůžete chybět!?

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.