Logo akce

Otevřený famfrpálový trénink

Otevřený famfrpálový trénink

říj.22
16:00

Trénink | Mudlovský famfrpál

Famfrpálový tým Occamy Olomouc

Akce již skončila
hřiště ZŠ Řezníčkova
Purkyňova 44, 779 00 Olomouc, Česko
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

úterý 22. 10. 2019 v 16:00

Konec: úterý 22. 10. 2019 v 17:30

Informace

Famfrpál (anglicky quidditch) je moderní týmový sport, který v posledních letech dobývá Evropu. Hrají ho dohromady kluci i holky, ve hře je současně až 5 míčů a hráči jsou rozděleni do 4 různých pozic, z nichž každá má jiný úkol. Jasně, létáme na košťatech, sem tam nás sejme potlouk a v závěru chytáme zlatonku … ale vše je trochu jinak, než může na první pohled vypadat. Je to reálný sport, kde hábity ani kouzelnou hůlku potřebovat nebudete, a proto nese oficiálně označení mudlovský famfrpál. …

Kontakty

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.