Logo akce

Nábor sigmáckých nadějí

Nábor sigmáckých nadějí

říj.8
14:30

Nábor | Fotbal

SK Sigma Olomouc

Akce již skončila
Tréninkové hřiště
Legionářská 1165/12, 779 00 Olomouc, Česko
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

úterý 8. 10. 2019 v 14:30

Konec: úterý 8. 10. 2019 v 16:30

Informace

NÁBOR SIGMÁCKÝCH NADĚJÍ | V úterý 8. října od 16:30 se na tréninkovém hřišti areálu Androva stadionu uskuteční další nábor sigmáckých nadějí.

?

Vítání jsou chlapci a děvčata narození mezi lety 2009 - 2015. Ti se můžou zapojit do:


Pohybové školičky - zaměření na všestranný pohybový rozvoj, děti od 4 do 6 let.


Future týmu - fotbalový kroužek vhodný pro začínající malé fotbalisty/fotbalistky a také pro děti se zájmen současně sportovat ve fotbalovém i jiném sportovním odvětví.

Kontakty

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.