vs.
HC Olomouc
vs.
Rytíři Kladno

HC Olomoucvs.Rytíři Kladno

úno.14
Pá 14.02.2020 18:00 - 20:30

Soutěžní utkání | Lední hokej

HC Olomouc

Akce již skončila
Zimní stadion Olomouc
Hynaisova 1091/9A, Nová Ulice, 779 00 Olomouc, Česko

Cena

120-180 Kč
HC Olomouc vs Rytíři Kladno
Tipsport extraliga ledního hokeje
Sporty akce:
Pro koho je akce určena:

Datum a čas konání

pátek 14. 2. 2020 v 17:00

Konec: pátek 14. 2. 2020 v 19:30

Cena

120-180 Kč

Informace

Po reprezentační pauze čeká kohouty boj proti Rytířům! V pátek 14. února od 18 hodin zavítá do plecharény Kladno, s nímž kohouti v prvních dvou vzájemných duelech vybojovali jen bod. Naposledy na ledě soupeře už však slavili vítězství a nyní budou chtít napravit reputaci také doma. Přijďte Moru povzbudit přímo na zimní stadion! Začínáme tradičně v 18:00.

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.