Logo - Vem Camará Capoeira - Olomouc

Vem Camará Capoeira - Olomouc

Vem Camará Capoeira - Olomouc

4  fandí
Nová žlutozelená budova vzadu - poslední patro
17. listopadu 1139/3, 779 00 Olomouc, Česko

Informace

Olomoucký klub capoeiry vznikl v roce 2006 a to pod vedením Zdeňka Riga (graduado Indio), který vedl současně i klub capoeiry v Novém Jičíně, odkud pochází. Klub se začlenil pod celosvětovou organizaci Abadá Capoeira pod vedením professora Paçocy (nyní již Mestre Paçoca). Na vedení klubu se podílel také Pavel Sýkora (aluno Gigante) a to pod dohledem právě Zdeňka Riga z NJ.

V roce 2008 přichází do Olomouce na VŠ současný hlavní trenér Ondřej Novák (Instrutor Girafa), který nejprve vede klub spolu s Pavlem Sýkorou, později jej dostává celý na starosti sám. Změna nastává v říjnu roku 2009, kdy se olomoucký klub společně s celou ČESKOU …

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.