Logo - . Hanácký kuželkářský klub Olomouc .

. Hanácký kuželkářský klub Olomouc .

. Hanácký kuželkářský klub Olomouc .

3  fandí
kuželkářská hala
U Stadiónu 1221/4, Nová Ulice, 779 00 Olomouc, Česko
Sporty v klubu:
Odkazy:

Informace

HISTORIE

Historie kuželkářského sportu v Olomouci sahá do roku 1949, kdy byla otevřena čtyřdráhová kuželna TJ Lokomotiva Olomouc. Sloužila téměř čtvrtstoletí do jara 1973, kdy musela ustoupit novému zimnímu stadionu. V té době se v Olomouci hrálo ještě na dvoudráhách Moravských Železáren v Olomouci-Řepčíně a Čokoládoven Zora v areálu továrny. Kuželna Zory však také byla určena k demolic. Zbylá dvoudráha nemohla sloužit všem klubům na území města. Bylo tudíž zapotřebí vypracovat plány pro nové sportoviště. Původní projekt na šestidráhu byl …

Upravit předvolby souhlasu

Pomocí cookies vám umožňujeme efektivně se pohybovat po stránce a využívat některé funkce. Detailní informace o všech cookies najdete níže v jednotlivých kategoriích souhlasu. Cookies označené jako „Nezbytné“ se ukládají ve vašem prohlížeči, protože jsou nutné ke zpřístupnění základních funkcí stránky....

Vždy aktivní
Nezbytné soubory cookie jsou zásadní pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádná osobní identifikační data.
Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počet návštěvníků, míru okamžitého opuštění, zdroj provozu atd.
Výkonnostní cookies se používají k pochopení a analýze klíčových indexů výkonu webu, což pomáhá zajistit lepší uživatelský komfort pro návštěvníky.

Žádné soubory cookie k zobrazení.

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.